Selenim 34+3 üm bende 👋 çok şükür bi ağrımız sızımız yok ama sertleşme bende de oluyor. Geçen kontrolde 32. Haftamda doktor o toplanan sertleşen kısım bebek değil rahim demişti. 😟 çarşamba günü randevumuz var doğumla ilgili konuşmaya başlarız demişti doktorumuz, bakalım ne diyecek. 🥰