aycay1 Kizlar bugun kontrolumuz vardi oglum 2600 olmus boyu da 49 cm masallah 😍 önde gidiyoruz boyle giderse normal olmaz dedi doktorum zaten boyum 1.48 inmez diger kontrolde daha net konusurz dedi 🤔
Meleklerim aycay1 ztn sezeryan olursun bu şartlarda cnm çatıdan dolayı hayrlısı olsun maşallahı var bebişin neler yiyosın tavsiye ver bize 😊
Enis aycay1 maşaAllah barekAllah kilosu boyu çok güzel haftana göre bizde şuan 33+5 haftalığız 32+1de 1960 gramdı p.tesi günü kontrole gidecez bakalım kaç kilo olmuş :)
aycay1 Meleklerim amin insallah 😘calisiyorum aslinda cok dikkat edemedigimi dusunuyorum yogurt sut yumurta muz bol su tuketmeye calisiyorum 😊
aycay1 Enis amin sagol saglikli olsunlarda boy kilo cok onemli deil 😍 insan merakla bekliyo kontrolu ama bizimki hic gostermiyo yuzunu hep elleri yuzunde minik ordegimin 😘
Enis aycay1 tabi ki öncelik sağlıklı olmaları benim bal tanemde cinsiyetini göstermiyor hep bir bacağı diğer bacağının üzerinde :) ayrıntılı ultrasonda kız dendi ama doktorumuz hala göremedi :)
aycay1 Smyyshn ben minyonum ama esim uzun genetik gorunuyo dedi ama ultrason cihazina ve doktora gore olcumler degisebilir bebeginizin gelisimini ayni doktora gittginiz icin daha iyi ongorebilrsniz yavaslama gerileme var mi diye
Gazel Bende 33+1 haftalığım bugün gittim dktra 2100 gram 46 cm ama 10 günce başka dktra gitmiştim 2100 demişti oda 2 hafta önde demişti birisi yanlış ölçtü ama hangisi bilmiyorum ☺️