Yarın transferim var ve bu kez umudum var. Önceki gibi karamsar değilim. Gerçi tutsa da bu kez düşük olacak mı derdi olacak ama benim gibi yarın transfer olacak olanları görebilir miyim 😍
durduk yere kalbim hızlı hızlı çarpıyor 2 gündür. Allah yüzümüze gülsün ve acısını görmeyeceğimiz sağlıklı bir evladı sağlıklı bir gebelikle taçlandırsın.
3,5 senede 2 senedir çok yoruldum. Rabbim şu mübarek aylarda duamızı kabul eylesin 🙏
Bilmiyorum etkisi var mı ama burada birbirlerine okuyor kadınlar, duanızı bana da gönderin lütfen. 🙏