Merveemervee1 38de çatı muayenesi oldum tetikler diye bekledik ama 38+4üz bebeğin kasılmalarından başka bir şey yok valla artık doğsun istiyorum sağ salim🥺 siz neler yapıyorsunuz mart anneleriiii
kaganmetahan Bende 38+1 de çatı muayenesi oldum sancım vardi acilma yokmuş şuan 38+5 olduk gelen giden yok bekliyoruz bakalim. Neler yapsamda gelse bilemedim😂
Merveemervee1 kaganmetahan ben hurma yiyorum squat yapıyorum bol bol yürüyorum ama canı istemiyor sanırım 😂