Zehra222 Dün eltim fark etti karnım düşmüş yani aşağı inmiş,bu bebeğin artık kanala girdiğini mi bildiriyor yoksa sadece aşağı mı inmiş,son 9 günüm kaldı ama hala gelmiyor😒
Tahaninannesii Zehra222 benim de karnımın şekli değişmişti kanala girdi diye düşündüm, cuma kontrolde sorduğumda baş aşağı ama kanala girmemiş dedi doktor 4 günüm kaldı
Candice07 Zehra222 benim hep aşagıda ydı. İlk kez gören bebek aşağı inmiş diyor. Suan 34. Haftama giriyorum. Hatta bugun göbeğin küçülmüş diyen oldu. Herhalde bebek yer değiştirdikçe ona göre şekilleniyor karnım.
kaganmetahan Benmde son 9 günüm ama karnım inmedi benim ilk oğlumda da inmemisti oda 9 gün kala dogmustu
Poyraz_basak 32+3 benim karnım aşağıda gogusumun altı bomboş oğlumda böyle değildi kızda böyle oldu erken doğarsa sasirmicam 😅sağlıkla gelsinler ins