Elif_Cengiz çarşamba günü doktorum suni sancıyla başlatalım artık doğumu dedi bu süreci yaşayan var mı
Mervedemir- Elif_Cengiz benimde aynı şekilde suni sancıyla başlatıldı ama hiç sancımda açılmamda yoktu 5 saat kadar suni sancı verdiler hiç sancı çıkmadı nstde de en son çatı muaynesinde doktorum bebeğin başı çok geride dedi gerçekten de 1 ay boyunca başı aşşağda olan bebek doğum günü göğüs kafesimdeydi resmen ve bebeğin kalp atışları yavaşladığı için sezeryana alındım şuan bebeğim 25 günlük çok korktum çok ağladım ama yavrumu kucağıma aldım çok şükür herşey geçti 🥰 rabbim yardımcın olsun inşallah 🙏
0gizem Elif_Cengiz Bizde 40+5 haftalığız ne sancı ne su bişiy var yarın sabah suni sancıyla başlatıcaklar Doğumu sadece 1 cm açıklığım var
Vuslat23 Ben suyum geldı sancım yoktu sunı sancıya alındım 10.30 sabah verdıler 15.30 dogdum zaten son anlarda sancı artıyo agrın oluyo oda açılmanı kolaylıyo asla korkma açılmam olunca ıcerı gırdım bır ıkı ıkın hooop prensesım geldi🙏