Minigim20 Denizli li hamile arkadaşlarım özel hastane olarak hangi hastaneden ve kadın doğum doktorundan memlunsunuz hamilelik ve doğum süreci sonrası memlun kaldığınız onerdiginiz var mı
co2041 Minigim20 ben hiç gitmedim ama Tekden hastanesi Ramazan İlker Kayhan annemin ve ablamın doktorudur iyi bi doktor olduğunu söylerler deneyebilirsiniz
Busetms Minigim20 3 doktor değiştiren biri olarak çağrı güven bence en iyisi biraz pahalı ama değer kızım için
rumeysa-96 Minigim20 ben ayşe seçil özbana gidiyorum canım 29. Haftamdayım gayet memnunum doktorumdan çok güzel ilgilenir bnden önce doğum yapan arkadaşlarıma hep ona yönlendirdim çok memnun kaldılar. Ama unutmaki canım her doğum kendine hastır
Tubikcay Minigim20 ilk hamileliğimde memnun olmama rağmen çok değiştiğini üzülerek gördüm. Odak hastanesi murat karayeli tavsiye etmiyorum. Ben artık pamukkale üniversitesine gidiyorum memnunum