archerwoman ya bu içe düşen kurtlar yok mu insanın hamileligini de zehir ediyor. Ben o tarama riskli çıkınca test sonucu çıkana kadar kurdeşen döktüm her gün gözyaşı bebegime de boşuna yaşattim bu stresi. Rabbim kimseye vermesin. Canm kanadali bi ekiple çalışıyoruz falan demisti bana sanirim burda yapıyorlar tam hatrlamiyorum atatürk orman cifligine giderken 3 katli merkezleri var gidip bi görüşebilirsiniz telefonda da 10 dk anlatmıştı adam. Internette bi kaç olumsuz sikayet görmüştum ben sonuclar gec cıktı diye onu da sormuştum belki ondan fiyati da düşürmüş olabilirler dişli görünce, sen de icin rahat etmesi icin her seyi sor açık açık ben sahsen memnun kaldim hicbi gecikme olmadi 10 gün dediler 8 günde cıktı