Merhaba arkadaşlar bugün doktor keseyi görünce kan sulandırıcı iğne yazdı pıhtılaşma için. Bugün kendi muayenehanesindeydi kontrolüm haftaya hastaneye gel rapor yazayım dedi. Şu an 10 adet oksapar aldım eczaneden 259 tlye. Sorum şu; rapordan sonra da mı aynı ücretle alıyoruz. Raporla kullanan varsa ne kadar ücret ödüyor? Bir de 3 aylık toplu mu alınıyor? Teşekkür ederim şimdiden