Zumra45 Elacagl ilk kızımı 37 de dogurdum ıkıncısını 40. haftada dogurdum alakası yok canım bebegının gelmesiyle alakalı suan 3 gelıyo bakalım bu kacncı haftada gelıcek 💮
kaganmetahan Hiç alakası yok bence her bebek kendine özel . İlk oğlum 38+5 de doğdu bu oğlum şuan 38+5 deyiz bekliyoruz daha