Minik_kalplim_ Son 1 ay kaldı doğumuma ilk başlarda çok kaygılı değildim sona yaklaştıkça kaygım daha çok arttı. Acaba psikolojim mi bozuk diye düşünmeye başladım. Dua okuyunca rahatlıyorum çok şükür. Ama yanlız kaldığımda kafamın içinde birisi sanki hep kötü şeyler söylüyor. Sanırım doğuma kadar bu vesvese devam edecek