Kızlar bugün diş hekimine gittim fakat kanal tedavisi olmam gerektiğini ve zaten hamilelikte yapılmayacağını söyledi.çekelim istersen dedi bende kabul etmedim. 6 aylık hamileyim 3 ay daha sabrederim diye düşündüm.doktora dişinol kullanabilirmiyim dediğimde hayır dedi zararlı olduğunu söyledi. Ordan cıktım Eczaneye gittim ordada zararlı dediler. Almadım tabi. Fakat ben burda bi çok kişiden dişinol kullandığını okudum. Doktor kontolünde mi kullandınız yoksa ? Bi garipsedim yani.