Melisahsendursun Kizlar mrb ben 20+5 hamileyim ne zaman hastaneye kontrole gitsem cocugun cinsiyetini farkli diyorlar ilk kiz dediler sonra erkek bu cocuk dediler dun de gittim kiz dediler basina gelen varmi yoksa benmi acele ediyorum anlamıyorum ben şehirde oturmuyorum kasabada oturyorum devamlida doktor degisiyor sehirde uzak ne yapmam lazim sali gunu detayli ultorson var orda net cikar mi acaba cinsiyet ?? Simdiden tesekkurler
Deletedmom35 Melisahsendursun detaylı da netleşir hayırlı olsun sağlıklı olsun rabbim kalbine göre versin 🙏🏻
RRR Melisahsendursun bir tek benim sanıyodum yirmili haftalara gelip öğrenemeyen benimkide detaylıya kaldı canım bayramdan sonra artık öğrenirim heralde bende ona güveniyorum 😂
Sezen07 Acele edilcek bişeyi değil millet 13 haftalarda öğreniyor banada dediler ama doktor emin değilim falan dedi %60 70 erkek dedi 16+3 de kız %100 dedi hatta gösterdi yani doktor çıkıntı olup olmadığını yada iki yanak olup olmadığını size gösterdi mi ? Bence kız sizin ki arkadaşımın da başına geldi en son yeter size daha açarım dedi doktora 😂 doktor bidaha bakıp kız demiş iki kere kız denmiş 1 kere kordonu çıkıntı olarak görmüş olabilir inşallah hayırlısı olur gönlünüzden geçen olur sağ salim kucağına alın 😊🌹❤🐼