Selam kizlar
Kacinci haftadasiniz nasilsiniz biraz sohbet edelim. Benim hamileligim cok sukur guzel gecti ama artik cok zorlaniyorum . Uyuyamiyorum uyusam gece cok uyaniyorum ara ara adet agrisi gibi agrilar yasiyorum doktorum normal dedi.
28.03 dogum tarihi diye hesaplndi . Aramizda doguranlar varsa tam hesaplanan tarihdemi geliyor gercekten bebisler daha erken gelirmi ben daha bebegin caamasirlarini yikamam gerek cantami hazirlamam gerek hastane icin☺️