Kaşıntı çatlağa işaret diyorlar ama ne kadar doğrudur bilmiyorum. Hamileliğimin belli bir döneminde benim de göğsüm ve göbeğim çok kaşınıyordu sonra kendiliğinden geçti çok şükür. 30. haftaya girdik bugün, maşallah diyeyim hiçbir şey kullanmama rağmen hala bir çatlak problemim de yok ama bundan sonrasını bilmiyorum tabi. Sana tavsiyem göbeğini nemli tut, bebe yağı veya çatlak önleyici kremler kullanabilirsin. Ve günde bol su içmeye çalış.