Merhaba, sata göre 10+2 olmam gerekirken ultrasonda 8+2 görünüyor. 2 hafta geriden geliyorum. Kese boyutu 21mm. Ancak bebek henüz görünmedi ilk doktorum 1 hafta önce alacaktı ama beklemek istedim. Başka bir doktor ise bir hafta kadar bekleyelim dedi. Ama ben nerdeyse umudumu kestim. Bu arada ikinci doktoruma kanama gelince gittim ama devamlı değil sadece lekeymiş. Şimdi de kahverengi leke geliyor sürekli. Bu durumu yaşayanlar var mı? Yardımcı olabilir misiniz? Ben çok üzgünüm…