El-is Mrb kızlar idari izin tam 24. Haftaya girdiğimizde mi başlıyor (23+1) yoksa 23+6 da mı biginiz var mı benim kafamı karıştırıyor bu konu
sumeyye60 El-is 24+1′de Pazartesi günü “24 haftalık gebeliği mevcuttur.” diye doktordan imzalı kağıt alıp okula verdim. İzne başlamış oldum.
Ekvatoral El-is 24+0 da doktorumdan durum bildirir raporu aldım. Çalıştığım kuruma dilekçe ve raporu teslim ettim. İznim başladı