EzgiEce 39+1 olduk bizde; geçen hafta 1 cm açılmam vardı. Bir haftada sancı vs bişey olmadı. Saat 8 de randevumuz var; bakalım bugün daha net bişeyler söyler sanırım Dr. Bayramı böyle geçiririz gibi geliyor bana da açıkçası 🐣🤰🏼