Sedanisa64 Arkadaşlar 6+3haftalık hamileyim kalp atısımızıda duydum bugün ama lekelenmem oluyo doktor normal diyo ama ben korkuyorum yaşayan warmı
[silindi] Sedanisa64 5+5 im dün başıma geldi silerken beze çok az pembe ve kahve arası çok silik bir renkte çok az leke. Ama bida olmadı daha kalp atışını bekliyoruz bizde insan korkuyor
Bahar2622 Sedanisa64 5-8. Haftalarda benimde olmuştu, Progestanı hem iğne hem hap olarak kullandim 11+5 im hala kullanmaya devam ediyorum. Gebelikte her türlü lekelenme tehlikelidir tüm önlemlerini almalısın.
Mlkrfk Sedanisa64 siz gene de ihmal etmeyin kimi zaman normal kimi zaman değildir kanama. Bazen yerleşme kanaması olabiliyor. Bazen düşük tehlikesi veya belirtisi olabiliyor. Benim ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı çok aşırı kanama olmamıştı kahverengi değildi rengi kırmızı ve pembe tehlikeli olan kırmızı ve pembe kan rengidir. Şu an ikinciye gebeyim ama ikisinde de yerleşme kanaması yaşamadım. Bunda da başlarda tehlikem vardı atlattık şükür
Garfield06 Sedanisa64 benimde 1 haftadir var lekelenmem. Kese tuplere cok yakindi 5.haftamda iken. Lekelenmelerim oldu 6. Haftada doktora gittim usg de bebek olusmus kese ortaya yerlesmiş kanama alanim yok ama rahat yerlessin diye progeston fitil kullaniyorum. Yerlesme lekesi olabilir ama yine de ihmal etme
miniginannesi9 Bu haftalarda yerleşme lekesi olur, benimki bı damlacikti, ama sürekli ve çoksa doktora görünün
Sedanisa64 miniginannesi9 benim de çok yok geçen hafta bi kere oldu bide bugün oldu Protestan fitil kullanıyorum birde iğne korkutuyo yine de insanı
Sedanisa64 [silindi] ewet benim de geçen hafta öyle oldu bidaha olmamıstı bugün yine oldu ewet kanamayı durdurmak we yerleşmesine yardımcı olsun diye kalp atısımızı duyduk bugün şükür ama çok korkuyo insan stres yapmamak lazım
[silindi] Sedanisa64 banada verirmi acaba doktor benim kalp atışı için randevum 11 Mart’ta şuan leke çok az olduğu icin önemsemedim o zamana kadar bekleyeceğim
Mlkrfk [silindi] çok az leke bile olsa gitmelisiniz doktora. Bir lekelenme ve ya kanama söz konusu ise eğer azlığı çokluğu önemli olmuyor Allah korusun ben düşük yaşadım çok korkuyorum benim çok az leke gelmişti önemsemedim 3 gün sonra da tekrar geldi sonra düşük oldu. Allah korusun gidin en azından hap iğne kullanırsınız
Sedanisa64 Bahar2622 doğru söylüyorsun canm bende kullanıyorum progestan fitil şeklinde birde iki tane iğne werdi bana doktor birini bogın wurdurdum birini perşembe yaptırıcam ins olmaz bidaha
Sedanisa64 Mlkrfk doktorum düşük tehliken yok bebek büyüdüğü için Rahime baskı yapıor ondan dedi ama böle yaşayan kaçıncı haftada normale döndü ki
Sedanisa64 Garfield06 ihmal etmedim gittim kuzm doktora ama ilk gebeliğimde hiç sıkıntılarım olmadı bunda olunca çok stres yapıp sizinle paylaşmak istedim