Elffnur Gizem957 yüzdelik ihtimal verdi belki ondan olablr dedi cnkü ilk üç ayda bebeğe gecebiliyomş birde bebeğin gelişimi gerideydi yda gelişmnde skntı vardı dedi hani bi cok neden olabiliyomş canım belki böbrekleri gelişmemşte olablr dedi sonuç olarak yapıcak hiç bişey yok suan corasprn kullanyrm kan sulandrıcı tedbir amaçlı
flowers Melike_melek canim allah sabirlar versin gecmis olsun.. cok üzücü haklisin kesinlikle. Ama verende alanda allah her şer gordugumuzde bir hayir mutlaka vardir rabbim tez zamanda gene evlat sahibi yapsin seni insallah saglikla kucagina al kendini birakma olurmu..
Mavi34 Melike_melek rabbim sabır versin bende ilk bebegimde 11.haftada kontrole gittiğimde kalbinin durduğunu öğrenmiştim tüp bebekle hamile kalmıştım acini çok iyi anlıyorum. Üstünden 1 sene geçti nerdeyse şimdi ikinciye şansımı yine tüp bebekle deniyorum. Rabbim aynı acıyı tekrar yasatmasin insallah
Aslihan2 Melike_melek 2 kere ayni seyi yaşadım cok zor nasıl teselli verilir bilmiyorum 😔 ilk gebelik miydi benim pıhtılaşma çıktığı için durdu kalpleri sende böyle bir durum var mıydı
HayatdevamEdiyor Melike_melek geçmiş olsn canm bende 7 ay önce kürdaj oldm kalbi durmuştu şuan 11+4 haftalık hamileym ama bel ağrım çok kan sulandırıcı içiyrm ama aşırı korku yaşıyrm belim ağrıo bebeğe bşey oldu dyrm kesin perşembeye randavu aldm sende bel ağrısı var mıydı sanki yne bsey olucak korkusu öldürecek beni
HayatdevamEdiyor Elffnur canm bel ağrın varmıydı bebeğin karnında vefat edince😓☹️Bende hamileym belim çom ağrıo daha mnce bebeğim öldü karnımda o korku gitmio belim çok ağrırdı bundada bel ağrısı çekiyrm aşırı korkum var 😓
Elffnur HayatdevamEdiyor kaç haftalıksn canm hayır bel ağrım olmadı hiç hatta hiç bi belirtim olmadı sadece göğüslerm indi ağrısı geçti uyku hali vardı o geçti ama hiç anlamamştm dedm heralde belirtilerm btti artık meğersem ondan btmş
Elffnur HayatdevamEdiyor stres yapmamaya calış canım benm daha cok yeni gebelğim 5 haftalığm kalp atışlarnı duysam rahatlcam bnde senin gbi bi panik halindeym kayıp yaşaynca ister istemez insan herseyi düşünüyo
Busramehmet ikincimucizemmmm çok üzüldüm ya acaba gebelik belirtileri devam mı ediyo ben korktum açıkçası kalbi durduğunda ne gibi belirtiler oluyo haftaya 4. Ay kontrolüm var korktum Rabbim sabır versin
ikincimucizemmmm Busramehmet amin canım benimde haftaya iki test için kontrolüm var bende korktugum için sordum acaba tüm belirtileri katbolmuşmuydu diye ama oda çok üzgün o yüzden görmedi galiba rabbim kimseye yaşatmasın inş
portakalcice Benim de 7+5 de kalbi durdu , şimdi yine gebeyim ama korkuyorum aynı şeyi yaşayacağım diye. Kan pıhtılaşma testi yaptırın mutlaka , benim pıhtılaşma çıktı. Sağlıklı bir bebek olsaydı yaşardı diye düşün. Allah sagliklica yine nasip eder inşallah
Melike_melek Prensmmmm 3 cuye hamileydim down sendromuluymus galiba özürlüymus ondan galiba karnı şu toplamış dediler sağlıklı bi doğum değil miş zaten dediler
karazlem Melike_melek merhaba benimde 13 haftalıkken kalbinin durduğunu öğrendim😢 benim bebeğim de trizomi 18 çıktı ödem olmuştu heryeri 😢 doktorlar sağlıksiz gebelik olduğunu söyledi ve fazla yaşamaz dediler. Cvs aldırmaya gittiğimizde kalbinin durdugunu ogrendik 😢ayni sekilde ilac ile düşürüp sonrasında aneztezu verdiler. Allah yardımcınız olsun. Sizi cok iyi anlıyorum aynı süreçlerden bende geçtim. Çok zor süreçler maalesef, allah en kısa zamanda sağlıklı sıhhatli bebekler nasip etsin. Çok geçmiş olsun 🙏🏻🙏🏻
Melike_melek karazlem banada aynısı yapacaklar ilaçla düşürecekler ama ben hala hastaneye gitmedim 😔😔
Melike_melek karazlem Bide çok acıyor mu düşürürken ağrı sancı çok oluyor mu ben çok korkuyorum şimdi oyuzden gidemiyorum tekrar hastaneye aldırmaya
Asliitncr Melike_melek ahhh canım iki kez yaşadım ben bu durumu. Hemen genetik test yaptır pıhtılaşmana baktır
Kbrarz Melike_melek canim oncelikle cok uzuldum rabbim kimseye boyle aci yasatmasin🙏🏻😔benim arkadasim senin yasadigin durumun aynisini yakin zamanda yasadi ayni senin gibi 3 aylikken cinsiyeti ogrencekti oda hastanede hicbir sıkıntı yokken bebeginin kalbi durmus ve suni sanciyla dogum yapti bebegini dusurttuler.simdi acini hafifletemem ama her serde bi hayir vardir Rabbiminde bir bildigi vardir canim yine versin Rabbim insallah umitsiz asla olma 🙏🏻😔