Kızlar bu gün 40 haftalık oldum bir haftadır hafif ağrım var belimde var kasıklarda ama çok hafif.dün akşam da karnım bir anda sertleşti ama aşırı sertleşti Bebek de toplandı birkaç dakka sonra düzeldi sonra birkaç saat geçti tekrar oldu bu gün de aynı ama öncekiler gibi değil aşırı sertleşme ve toplanma karnım geriliyor gibi aşırı sertleşme var neden acaba doğuracak mıyım 😞😞😞 offf doğsa keşke .yani böyle belirtisi olan oldu mu Doğum öncesi