Pişik kremine gerek yok ıslak mendil kullanmıyorum ben yenidoğanda
Hastanede doğumdan sonra sütyen takmadım ben hastaneden çıkarkende 1 tane yeterli oluyor. 2 pijama bide depend.
Ağız mendili bilmem ne hiç kullanılmıyor hastanede o an.
Çok fazla doldurmayın valizi. Zaten eve dönünce kendinizde anlıcaksınız fazla fazla koyduğunuzu.
2.gebeliğim bu arada