merhaba arkadaslar sonunda 38.5 de 3 yil ara ile.2.spinal dogumumu ciddi korku endise heyecan sonrasi yaptim cok.sukur hersey yolunda bugun 5.gun evimizdeyiz maalesef migren ve tansiyon hastasi oldugum icin cokca basagrisi cektim Nescafe bitter bol.su aliyorum ama … rabbim butun annelere saglikla kolaylikla dogurmak ve buyutmek nasip etsin sorulariniz olursa elimden geldigince cvplarim…