güzel anneler selam ben medlife gidiyorum burcu betül hanım’a ama tavırları hiç iyi degil sürekli bagırması ters tavırları hiç hoşuma gitmedi tam tersi hep gerdi beni bu yüzden reyap hastanesi nereida hanım için iyi şeyler duydum artık sıkıldım doktor degiştirmekten nereida hanıma giden var mı ? nasıl biiri