Merhabalar. Lcw 2 tane kendi bedenimden 1 beden büyük tayt almıştım. Dışarısı için defactodan 1 kot pantolon aldım. Bunlar çok işime yaradı. Hamile tişörtleri ve sweatler de aldım ama hiç de gereği yokmuş. Bol bol elbise giydim. En rahatı salaş bol elbiseler. 👍🏻