Merhaba kızlar ilk oğlumda gebelik şekeri çıkmıştı bu hamileliğimde tam şeker yüklemesi yapılacağı gün erken doğum riskiyle hastanede yattım ve ciğer geliştirici iğneler sonucu etkilediği için yapmadılar dün evde ben bakıyım dedim tokluk kan şekeri 170 çıktı 34+4 haftalık hamileyim çok mu yüksek sizce