Maden suyunun içinde kargoya magnezyum var zaten. Hamilelerin icmesinde bir sakinca yok ben de içiyorum ayrıca bir doktor dinlemiştim demişti ki hamile olduğunu öğrenince her şeyden vazgeçen anneler var bı bardak gazoz ve ya kola içmenin bebeğinize bir zararı olmaz miktarı önemli demişti
Gamze_zeynep