Elifkylc https://ibb.co/smS57qx Kızlar bugün adetimin bitmesinin 4.günü yumurtalama başlamış mı ilk defa bunu deniyorum yardım ederseniz sevinirim😀😊
EsrSvm Elifkylc T çizgisi C kadar koyu ya da daha koyu olunca yumurtlama oluyor.Yumurtlama görene kadar hep böyle silik çıkıcak testlerin kafan karışmasın canım 🌸
Birsen2906 Elifkylc henüz değil canım benim sayfama gir orda benim avulasyon lada bak o kadar koyu olması lazim
haziranin25i Elifkylc t çizgisi c çizgisi kadar koyu olduğunda yumurtlama var demektir. Şuan yumurtlama gözükmüyor
Elifkylc Birde şimdi böyle ikinci çizgi görünce bi değişik oldum umarım gebelik testinde de ikinci çizgiyi görürüm dua edin 🙏
Elifkylc EsrSvm yani T çizgisi koyu olana kadar test yapcam öyle mi ve silikleşmeye başlayana kadar yapıcam yani çatlamış olduğunu anlıcam
EsrSvm Elifkylc T çizgisi C kadar koyu olacak canım o zamana kadar yapıcaksın yumurtlama görünce ( T koyu olunca) Ertesi gün tekrar test yap şuan ki gibi çıktığında çatlama olmuş olcak.Yumurtlama ve çatlama gününü de değerlendir mutlaka 🌸
Elifkylc haziranin25i evet doktorum da öyle söyledi 2 gün sonra tekrar yap dedi test bekliyorum yakı yapıştırdım belime de işe yarar umarım ☺️