Bebegiminannesi_ Arkadaşlar bana 5 gün evvel rahim duvarı kalın gebelik olabilir söylendi 10 gün sonra tekrar gel dedi 5 gün oldu adet olmadım inşallah olmam da bebiş vardır ama başına böyle bişey gelen varmı siz kaç gün sonra adet gördünüz veya görmediniz bebişi öğrendiniz🤲🏻🙏🏻❤️🤰🏼
Tugcek33 Bebegiminannesi_ test yapın🙈 böyle kimse bilemez hamile olup olmadığınızı doktor bile test ister.
Ozoo1 Canım bende geçen ay gittim adet olmadım diye, rahim durumu kalın dedi test aldı ama sonuç negatif çıktı. İniallah gebelik vardır. Adet olmadığın için de kalın olabilir