Zuzuu canım bende 25 hafta bitti 26 girdim bende de aynı durum oldu yavaşlama var 21 22 haftalıkken tekmelerini dışardan bakan bile görüyordu. Meyve falan yedim mi hemen harekete başliyordu ha da sırt ustu yattım mı hemen tekme atıyordu ama bu ara benim bebişte de bir yavaşlama oldu. Haftaya doktora gidince soracaktım senin yazmanda iyi oldu demek ki normal bu haftalarda☺️