İçini ferah tut inşallah sağlıkla kavuşursun yavruna. Bende aynı sıkıntılar yaşadım 2 Li ve 4 lü tarama testlerim riskli çıkmıştı bu testler kesin sonuç vermiyor bende DNA testi yaptırdım çok şükür temiz çıktı. Ayrıntılı ultrason da da doktor bi sıkıntı olursa görür. Allah’ın izniyle bi sıkıntı çıkmaz. Çok var bu durumu yaşayıpta sağlıklı bebek doğuran .