Drnzgn Merabalar dün geceden beri sancım var 37+1 deyim ama açıklık yok ne yapa bilirim açılma olması için
Drnzgn Tahaninannesii benim iki haftadır sürekli regl sancısı gibi sancı girip çıkıyordu dün gece bı girdi bidaha çıkmadı