Herkese merhaba, benim ilk doğumum sezeryan oldu.şimdi ise ikinciye hamileyim 35 haftalık bebeğim ve normal doğum yapmak istiyorum ama inanın korkularım var soru işaretlerim çok var Almanyadayım pandemiden dolayı da eşler alınmıyor sanırım hastaneye bu hafta görüşmemiz var hastaneyle lütfen dualarınızı eksik etmeyin. Çocuk bekleyen endişesi olanın Allah yardımcısı olsun… dilerim bir avaz da kurtulsun