Mmoommlife 11.Haftada yaptırdım ,1\170 risk çıktı ense kalınlığına ve kan tahlilinin karma hesaplamasına göre. Doktor burun oluşmuş %90 sonuç temiz çıkar dedi ama bir yandan da o teste yönlendirdiği için içimiz rahat etmedi. Şükür sonuçlar temiz çıktı , 2 hafta sonrasında da bu testin temiz sorunsuz çıkması dışında erkenden kızımız olacağını da öğrenmiş olduk. 2 hafta ruh gibi etrafta gezindim ya öyle olursa ya böyle olursa diye ama sonrasında içim tamamen rahatladı , herkese de tavsiye edebileceğim bir test. Olasılık değil kesin doğruları verdiği için ikili üçlü dörtlü test yerine bu testin yapılması gerektiğini düşünüyorum