Kızlar selam,
Normalde adetlerim düzenlidir 28-30 gün arası olurum. Bu 2 aydır reglime 3-4 gün kala lekelenme oluyor (pembeyle kırmızı arası bir akıntı gibi) regl oldum sanıyorum ertesi gün normale dönüyor. Sonra 3 gün filan geciyor regl oluyorum normal. 🤷♀️ Bu durumu yaşayan var mı? Sebebi nedir bilen varsa yazabilir mi ?