Elif8112 canım neutrogena krem kullanıyorum iyi geliyor, ama elleriniz çok kötü olduysa teramiciyn sürün etki ediyor. Benim kışın ellerim çok çatlar yarılır hatta o zaman başka hiçbir krem işe yaramaz. Ama normal bi krem arıyorsanız neutrogena tek geçerim