2021annesiyim biranneikikedi ben de sordum erken doğum olur mu önden gitmesi diye hayır dedi gelişimiyle alakalıymış çok şükür ki bir de ben de hiç ödem yokmuş ya 15 kilo aldım şimdiden 😑
2021annesiyim biranneikikedi aslında çok fazla aldık ikimizde ama doktorum hiç sormuyo bile bana kaç kilo aldın diye bazıları çok sıkı takip ediyormuş
Nalsaevirsa 2021annesiyim gebeligim boyunca 2 hafta önden gitti bebegim son aylarda 3 hafta önden gittigi de oldu son haftalarda haftasini yakaladi. 39+4 te normal dogumla 3460 gr olarak dunyaya geldi. İçinizi ferah tutun, saglikla kavuşun :)
2021annesiyim Nalsaevirsa inşallah canım herşeyin hayırlısı 3 haftadan sonrası sıkıntı diyorlar çok bişey kalmadı zaten doğuma 🤲
Seher112 2021annesiyim bende bugün doktora gittim 30+1 iz 2176 gram 45 cm 2 hafta önde oğlum doktorum sıkıntı yok dedi 29+3 de 1700 gramdı hep 2 hafta önde gidiyor bu hafta bizimkide baş aşağı dönmüş
badecanisik 2021annesiyim bende 30da muayene oldum 1700 dü bana çok ileri gibi gelmedi dpktorda önümüzdeki haftalar daha hızlı kilo alıcak dedi. 9 martta 34.haftamda muayenem var bakalm kaç olmuşuz😍
2021annesiyim badecanisik benim de 30+3 de 1770 di ters durduğu için 32+3 te tekrar gittiğimde 2400 dedi şoke oldum normalde bana da 34 te gel demişti ben sabredemedim 😅
biranneikikedi 2021annesiyim benim doktorum öyle 16-17. Kiloya kadar hep detaylı anlattı beslenme programı gibi taktikler paylaştı ama yok benim yeme problemim vardı zaten taaaa çocukluğumdan beri 16-17. Kilodan sonra zaten artık kiloyu aştık dedi anlatmamaya başladı şimdi yorum yapmıyor sadece takip ediyor. Ben ilk zamanlar kafaya takıyordum açıkçası ama sonradan bu halimi de sevmeyi ve bunun geçici olduğunu anlamaya başladım. Asıl süreç emzirirken olacak galiba
Gizemaltnr 2021annesiyim canım benimde 30da 1800 31de 2100 33de 2212 34de 2712 gark cıktı nerdeyse 1 haftada 500 gram almış mmasllah ogluma doktor hemen şekerdedi 1haftadir takip yapıyorum gayet normal sekerim
2021annesiyim biranneikikedi evet emzirirken anne hem kalori harcarmış hem de süt olsun diye herşeyden çok çok yediği için daha fazla kilo alırmış ben de zaten kilolu hamile kalmıştım bulantılarım hala devam ediyor benim o yüzden suyu günde en fazla 3 4 bardak içebiliyorum sanırım bunun da etkisi çok fazla oldu kilo alımımda ben de takmıyorum Rabbim bize bu mucizeyi nasip etmiş illaki veririz kilolarımızı onlar sağlıklı olsunlar yanımızda olsunlar yeter 💙🤲🤲
Mavi-elif Benimde şeker yok ama baştan beri 2 hafta önden gidiyordu sonra 30dan sonra 3 4 haftaya çıktı fark sadece karın çevresi ölçümü değil baş başçevresi ölçümü filan hepsi sata göre 35ken ultrasona göre 38 uyumlu çıkıyor
2021annesiyim Mavi-elif doktor normal doğum olamaz bu durumda gibi bişey söylemedi mi ? Bana 3 haftayı geçerse normal doğumun riskli olduğunu söyledi
Mavi-elif 2021annesiyim iri bebek sadece diyor sezeryan olabilir böyle devam ederse dedi. ama rahim ağzım yumuşamış yalancı sancılarım başladı nstde çok az sancı çıkıyor. Perşembe gideceğim 36 hafta olacağım
biranneikikedi 2021annesiyim ben de sizin gibi düşünüyorum elbet veririm diyorum, bakalım lohusalık iştahımızla neler olacak 🤍 inşallah sağlıkla gelsin yavrularımız 💐
2021annesiyim Mavi-elif Rabbim kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🤲 sağlıklı olsunlar da sezeryan normal hiç farketmez
Mavi-elif 2021annesiyim öyle tabiki normal olması için diyet yapıyorum biraz ama faydası olursa tabii🥰