28umran52 Anneler 34+5 haftalık hamileyim tansiyonunuz kaç oluyo dünden beri 13 7 tansiyonum çarşamba günü kontrole gitcem ama ebe çok korkuttu beni
rmdfile 28umran52 çok korkulacak bi tansiyon değil panik yapmayın bence. 14-9 dan sonrası riskli kontrole kadar sabah akşam ölçüp yazın doktorunuzu bilgilendirin ona göre bi yol izleyecektir
karabc 13 7 yi yüksek buluyorlar gebelerde doktor benide uyardı biraz yediklerinize dikkat edin tuz oranına, bol su tüketin dengelesin zaten doktor ihtiyaç görürse ilaç verir stresle dahada yükselir gerilmeyin
rmdfile 28umran52 yani tansiyon gebelikte riskli ama kontrol altına alınmayacak bi durum değil rahat olun doktorunuz en doğru tedaviyi uygulayacaktır.
karabc 28umran52 kıyamam sana doktorun düzenler stres kaynaklıdır bebekler genelde tüm düzeni alt üst ediyor
28umran52 rmdfile çarşambaya kadar beklemek lazım doktorum randevusuz hasta almiyo karadeniz bölgesinde vürüs cok
28umran52 karabc eşim pandemi nedeniyle calişamiyo şimdi kızımız doğunca irak ta iş var oraya gitcek herşey takılıyo kafama zaten bu konu açıldı tansiyonum çıkmaya başladı ebede hemn git çok yüksek bebek öle bilir dedi anlıcan çok korkuyrm burası çok karışık virüs vakası uçuk resmen
karabc 28umran52 biraz haklı dinlenirken çok ayağınızı yükseltmeyin oda tansiyonu çıkartıyor siz kontrole dayanın benim ne zaman yükselse başım çok kötü oluyorsu soğuk su yada buz boynuma ve enseme koyuyorum o şekilde düşürüyorum
karabc 28umran52 ooo yükseltir yapmayın sakın soda yükseltiyor. Sadece limonlu su tüketin kayınvaldemde tansiyon hastası onunla uğraştığımızdan biliyorum bende
28umran52 karabc bilmiyodum sadece soda içiyorum oda midem yaniyo diye içmem asla yükseltiyosa teşekkür ederim hiç bilgim yoktu