Kızlar günaydın bende Bünyamin beyin hastasıyım normal doğum 5500 dedi sezeryan 4500 ama mesai saatleri ve hafta sonuna denk gelirse biner lira fazla dedi. Bu konuyu açtığınız iyi olmuş ben özel de doğum yapmak istiyorum ama başka özel yok. Buranın doğum paketi çok yetersizmiş şimdi sizden öğreniyorum. Ne tapmak lazım?