Berin sizin gibiyim. 😊
Annem de, kayınvalidem de bana 10 saat uzakta. Serklajlıyım, erken doğum riskim var. Çok titiz bir insan olduğum için evi temizlesin diye kadın da çağıramıyorum. Eşim yardımcı oluyor sağ olsun. En azından süpürge yapıyor bende 2 hafta da bir yavaş yavaş toz alıyorum.
Ben temizlik için birini çağıramadım, çünkü snr arkadan şurayı temizlememiş, burası kalmış derim 🤭🤭
Siz çok takmazsanız bu tarz şeylere birini çağırın. 😊