Aybat35 Kızlar 15+2 günlük hamileyim bugün sabah kalktığımda bebeğim karnımın sol köşesinde semsertti sanki bunu yaşayan varmı benim gibi hamişler❤️🤷🏼♀️
Sevcan34 Aybat35 benim bebeğim de solda hissediyorum henüz küçük 13 hafta olduk cinsiyetiniz belli mi 🙈
Ogi8 Aybat35 bende de benzer şeyler oluyor bugun sertlik biraz ağrı gibi böyle normal mi bende merak ediyorum kontrole daha var 😔
iremcakir1 Aybat35 evet kuzum artık bu sıralarda hissedersin top gibi oluyo kötü bisey değil ama merak etme
Rumeysa10 Aybat35 genelde erkek bebek sol tarafa sabah aç karna top gibi toparlanıyor benim ilk hamileliğimde öyleydi
Aybat35 Sevcan34 yok tatlım daha ben yurt dışındayım oturumumu bekliyorum hastaneye gitmek için belki bellidir ama biz bilemiyoruz🤷🏼♀️😅
Neshe08 Sol da olunca kız sağda olunca erkek derler ne kadar doğru bılmem ama benım kı doğru çıktı sağda ve erkek sende sol dıyınce kız olabılır dıycektım kı yazmışsın 😂🙏uzun ömürlü sağlıklı olsun ınsallh
Aybat35 Ogi8 bende aynı canım hayırlısı olsun kötü durum bizede yansırdı ama ya hayırlısı olsun inşallah
Aybat35 Ogi8 belkide büyüdüğü için böyle hissediyoruz canım ben diğer haftalarda bu kadar hissetmiyordum şimdi bebeğin orda olduğunu hissediyorum yani
Ogi8 iremcakir1 inşallah öyledir ya ağrıda oluyor bazen ya larda karnımda fln ben dünden beri böyleyim ve biraz tedirgin etmedi desem yalan olur