Kahramankentli Kızlar bu zmana kadar yüzümde bişey yoktu ama 36 haftamdayım bu hafta belli ton farklılıkları var bunlar nasıl geçer doğum sonrası kendiliğinden geçiyor mu yoksa bişe kullandınız mı
Busbushatun Kahramankentli hamılelıkten canm o gecıyor lohusalıktann snra yuzune anne sutunden surersın oda ıyı gelıyo
ikincimucizemmmm Kahramankentli doğum sonrası anne sütü sürerek geçirmiştim ben şimdide var inş yine öyle yapacagım
Hmsrqw Şimdi değil ama sknrası için biolog tek geçerim gerçekten parayı sonuna kadar hak ediyor leke kremi tek sorun çok düzenli kullanman ve bırakmaman gerekir
T-aksoy Bende de bi kaç kahverengi leke oluştu sonrasında cilt soyucu solüsyon kullanacağım glikolik asit gibi.