RumisAlgn Kızlar fikir verin bana bu 2. Gebeliğim 2 side kız ilk kızımın adını kumru beyza koydum 2. ’ye ise Gökçen istiyorum esimde Yasmin koyalım diyor Yasminde bana çok tuhaf geldi siz ne diyorsunuz peki?
Betulnuri RumisAlgn ilki sen koymuşsun bırak 2.yi babası koysun bence onunda hakkı ve yasmin güzel bir isim bence canım 🌸
midekoruyucu RumisAlgn yasminin yanına bi isim de siz bulun o zaman ikinizin de istediği olsun. Yasmin çok güzel 🥰 kumru tuhaf geldi bana da
Kocaesr RumisAlgn Yasmin sanki yabancı ismi gibi yani eşinizle birlikte karar vermek en güzeli bence sizin içinize sinmeyen bir isimse hep üzülürsünüz sonrasında
RumisAlgn Betulnuri ilkinde kumruyu ben beyzayi babası koymuştu tabi biz genellikle kumru ismini kullanıyoruz ay ne bilim kuzum yasminde çok tuhafıma gitti olurmu ki bilmiyorum yabancı bi isim gibi
RumisAlgn Bilmiyorum valla kızlar çok istiyor yasmin olsun diye ama en sonunda öyle olucak gibi duruyor bakalım yasmin isminin yanına ne gider sizce hangi isim uyar?