Rabis01 Merhaba anneler bugun 20+6 olduk tetonoz aşisi oldum ilk doz ve aşıdan 3saat sonra mide bulantisi bas donmesi yasamaya basladim istahsizlik var aşi oldugum kolum elim buz gibi agrimda oluyor bunlar normalmi lutfen yardimci olurmusunuz🙏
Nesli6153 Rabis01 evet normal korkma canım herkeste yan etki göstermiyor bende kötü olmuştum kendimi hasta gibi hissediyodum çok bide yat dinlen 2 güne geçiyor
Ozlem23 anne091 benide aramamisoardi bana ilk hamilelik kaydını yaptırmaya gittiğimde bı tarih vermişti o zaman gittim ararız dediler ama aramadilar
Rabis01 anne091 canim bende 18 haftalikken gittim hic aramadiklarini falan soyledim bana zaten 20 haftadan itibaren daha sık ilgilenildigi tarzinda bir aciklama yapildi ve bugunun tarihi verildi aşi icin normal yani henuz aranmaman bir iki haftaya ararlar