Aycaates_ Doktora gittim ultrasonda bebek gozukmedi kan tahlili yapildi tekrar 1 aylik hamilesn dedi beta nasil yukselmismi dedim evet guzel yukselmis dedi haftaya gel keseye bakalm dedi kan degerlerm braz dusuk sizce ne olablr gozukurmu kese
Ulkuatly Aycaates_ canım ben 6+5 de gözükmemişti bana boş gebelik dedileer baska hastaneye gittim kalp atısınıda duyduk bebegıde gördük doktora sordum neden diğer doktor böyle dedı dıye cihazı eskidir demişti yani bir doktorla kalma yada biraz daha bekle erken daha
Denizcyc 1 aylık 4 haftalık oluyor. Benim kesem 5+6da görülmüştü. Bebek de 6+6da kalp atışıyla birlikte. 4 hafta henüz çok erken canınızı sıkmayın😊 Şu an sorun olacak bir durum yok. 5+6da bende karından da görünmedi hatta vajinal görüldü.
Aycaates_ Denizcyc cok saol canm benim insallah hepmz saglicakla kucagimiza alrz insallah 9 gun snra gidcm tekrar bakalm