Obenimdunyam Merhaba arkadaşlar bu ay psikolojim bozuldu resmen. Adetim 27 günde bir oluyor 4 mayısta hastalanmam lazım bu ay göğüs hassasiyetim var kendimi hamile olduğuma çok inandırdım bu sabah normal kaset test yaptım negatif hamilelik olsaydı çıkmaz mıydı
Mimozaa00 Obenimdunyam 4 mart demek istdiniz heralde… Bende adetine 4-5 gun varken yaptkm nefatif cikti.. sonra adetim 2 gun gecti kan testinde pozitif gordum 8 haftalik hamileyim🥰
Obenimdunyam Mimozaa00 evet 4 Mart inşallah benim de öyle olur hiç bi ay göğüs ağrısı olmazdı bende ve o kadar kendimi inandırmıştım ki tek çiZgi görünce çok üzüldüm