Ben cok memnun kalmiştim Derya Hanımdan hem cok guler yuzlu konuskan hemde cok detayli bilgi veriyor riskli hamileligim vardı cok yakindan ilgilendi haftalik muhakkak kontrollere cagirdi sıkı takip etti kontrollerdende dogumdanda cok memnun kaldım yani yine hamile kalsam yine tercih ederim