Aysesss Asanmerve yagiz ismini cok seviyorum adem ismi ni koymayacak olsam yagiz efe koyardim kesin ama adem le uyumlu gördüğüm icin çınar adem olacak Allah izin verirse
Guldenur Llalolalaooooo amin inşallah. Rabbim hepimiz hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli kucağımıza alırız 🙏🏼
dilanalibrk Llalolalaooooo teşekkür ederiz hepimizin bebekleri sağlık ve güzelliklerle yaşasın inşallah ❤️
Mrv2534 Llalolalaooooo ilk oğlumun adı Cihangir 💙 36+6 bugün 2 gebeliğim Buda oğlan adımız Beyazıt 💙olucak sağlıcakla gelsin her bebiş🥰 düşüne bilirsiniz fikir olur 👍🏻
ZEHRA3518 Llalolalaooooo var hemde çok ben Asaf, Enis ve Eymen diyorum eşim Bartu, Kağan ve Burak isimlerini söylüyor ama anlaşamıyoruz 😃