Kullanan var mı doktor bunu önerdi folik asitten daha iyi dedi
Bende kullanıyorum canım cok iyi
ben de kullanıyorum.
Ilk üç ay kullanılıyor sonra decavıt ve kan hapına geçiyorsun 😊