belisslinaa ben ilk doğumda genel oldum 6 yıl önceydi öyle kötü bişey yaşamadım ameliyathanenin önünde gözlerim açıldı hemşirelerle sohbet ettim odama aldılar saçmalama falan olmadı sorduğunuz buysa. bazen insanlar zorlu ameliyatların narkoz dozuyla sezeryanı kıyaslıyor öncesinde yapılan kan testinde zaten bünyenize göre anestezi ayarlanır ve kısa bir operasyon olduğu için saatlerce narkoz etkisinde kalınmadığjndan ayılması da zorlu olmuyor